دادستان کل کشور صبح امروز از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه بازدید کرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور صبح امروز از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دادستانی کل کشور در راستای ماموریت رئیس قوه قضائیه برای پیگیری مسئله بورس اظهار کرد: با سازمان بازرسی کمیته مشترکی برای موضوع بورس تشکیل داده‌ایم و امیدواریم ظرف یک زمان معینی به نتیجه برسیم.

وی افزود: دولت فعلی نیز برای بهبود وضع بورس عزم جدی دارد.

دادستان کل کشور درباره پرونده‌های کیفری متعدد ایجاد شده در حوزه رمزارزها گفت: مسئله رمزارزها تبدیل به آسیبی در جامعه شده و بسیاری از مردم بدون توجه به عواقب این امر وارد موضوع می‌شوند.

وی افزود: ما مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس در خصوص ضرورت تعیین تکلیف این حوزه داشته‌ایم ولی هنوز تکلیف این حوزه مشخص نیست.

منتظری ادامه داد: درخواست من از مردم این است تا زمانی که موضوع رمزارز از منظر قانون تعیین تکلیف نشده است، وارد این معرکه نشوند.

دادستان کل کشور درباره پرونده کثیرالشاکی آذویکو نیز اظهار کرد: به لحاظ اینکه در‌ چند حوزه قضایی چند پرونده تشکیل شده، لازم است این پرونده‌ها در یک محل تجمیع شوند و وضعیت این پرونده مشخص شود.

وی افزود: تصمیم گرفتیم که یکی از قضات را در دادسرای کل مامور رسیدگی به این پرونده کنیم تا اگر امکان تجمیع پرونده‌ها باشد، پرونده‌ها تجمیع شوند و اگر نه درخواست احاله کنیم و پرونده‌ها احاله شوند.

منتظری ابراز امیدواری کرد که ظرف یکی دو ماه آینده این پرونده به نتایج مشخصی برسد.

دادستان کل کشور در پایان با اشاره به انتقادات به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه در خصوص مجازات‌های جایگزین حبس گفت: این طرح صرفا یک پیشنهاد از سوی رئیس قوه قضائیه است و بایستی از نظر کارشناسی بررسی شود. با این حال به نظر بسیار پیشنهاد خوبی است و قابل بحث و بررسی است.