عضو شورای شهر تهران با اشاره به معضل بوی بسیار نامطبوع کانال آب در منطقه عباس‌آباد شهرری گفت: این مشکل 12 سال است که برطرف نشده و از وزیر نیرو خواستار رفع جدی این مشکل هستیم.

به گزارش مرور نیوز، جعفر‌بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به بازدید اخیر خود از منطقه 20 تهران اظهار داشت: معضل بوی فاضلاب از کانال عباس‌آباد در این منطقه سال‌هاست برطرف نشده و سبب بروز مشکلات و ناراحتی‌های زیادی برای شهروندان شده است.

وی افزود: مردم از بحران ناکارآمدی رنج می برند 12 سال است این مشکل توسط شهروندان منطقه پیگیری شده و شورایاران هم بارها این موضوع را بیان کرده‌اند اما هیچ اتفاقی جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از مسؤولان آب منطقه‌ای تهران، آب و فاضلاب تهران و اگر اختیاری این افراد ندارند از وزیر نیرو خواهش و درخواست می‌کنم که اراده‌آی را برای رفع این مشکل انجام دهند.

شربیانی تصریح کرد: نه تنها هیچ یک از ما اعضای شورای شهر بلکه هیچ مسؤولی نمی‌تواند در جایی زندگی کند که این کانال با حجم زیادی از بوی متعفن وجود دارد. این مسأله زندگی شهروندان را دچار اختلال کرده و درخواست رفع مشکل را در اسرع وقت داریم.