پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به خدمت بدون مرز هلال احمر گفت: هرجایی که می‌شود دردی از دردمندی دوا کرد هلال احمر باید وارد شود و ما مرزی برای خدمت رسانی به افراد با ادیان مختلف و یا کشور‌های مختلف نداریم.

به گزارش مرور نیوز، پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر ایران در آیین افتتاح دفتر جمعیت هلال احمر در شهرستان قدس گفت: جمعیت هلال احمر یک جمعیت مردمی است که اگر حمایت مردم نباشد، نمی‌تواند خدمت رسانی خوبی داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر این که در میدان امدادرسانی هستیم در میدان‌های دیگر که خدمت رسانی به مردم است، حضور داریم و آنچه که وظایف ما را سنگین می‌کند موارد ذکر شده در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب است، که ما وظیفه داریم با ریل گذاری که در این بیانیه بیان شده در مسیر خدمات اجتماعی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: وقتی سیره ائمه اطهار را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که تمامی اقدامات هلال احمر با درجه بالاتر توسط ائمه انجام شده است و در مسیر خدمت و امداد رسانی به مردم پیش قدم بوده اند.

وی با اشاره به خدمت بدون مرز هلال احمر گفت: هرجایی که می‌شود دردی از دردمندی دوا کرد هلال احمر باید وارد شود و ما مرزی برای خدمت رسانی به افراد با ادیان مختلف و یا کشور‌های مختلف نداریم.

کولیوند در پایان با توصیه ای به همکارانش گفت: همکاران عزیز هرکاری که می‌توانید برای رفع مشکلات انجام دهید و مدیون هستید اگر انجام ندهید، زیرا در جمهوری اسلامی ایران مرزی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد.

رییس جمعیت هلال احمر ایران در خصوص وضعیت واکسن در کشور گفت: تا کنون ۱۱۲میلیون واکسن توسط هلال احمر وارد شده است و به اندازه کافی واکسن در کشور موجود هست و از مردم درخواست داریم که هرچه سریع تر برای تزریق واکسن اقدام کنند.