رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نقض فنی کامیون کمپرسی علت تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شیخ فضل الله بوده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت ۲:۳۰ امروز صبح یکشنبه موقعیت بزرگراه شیخ فضل الله به غرب ابتدای پل ستارخان یک دستگاه کامیون کمپرسی دچار نقص شده و معبر مسدود می‌شود، در آن لحظه به واسطه بارش باران و لغزندگی معبر چندین خودروی دیگر نیز با کامیون برخورد می‌کنند.

وی افزود: پیرو بروز تصادف چند وسیله‌ای در موقعیت بزرگراه شیخ فضل الله به غرب ابتدای پل ستارخان پس از کنار کشیدن چند خودرو، یک دستگاه کامیون به واسطه بارش باران و لغزندگی معبر و عدم واکنش به موقع با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرده که سواری پژو مابین کامیون دارای نقص فنی و کامیون ابتدایی قرار می‌گیرد و راننده پژو که فردی چهل ساله به نظر می‌رسد به علت شدت جراحات وارده دردم فوت نمودند.

رئیس مرکز اطلاع پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: رانندگان در صورت بروز هرگونه نقص فنی حتماً در انتهای عقب وسیله نقلیه از علائم هشدار دهنده (مثلث خطر) استفاده کنند و با توجه لغزندگی معابر در هنگام بارندگی در فصل زمستان حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کنند.