عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس بر این نکته تاکید کرد که مشکلات جامعه ایثارگری، وظیفه دولت و مجلس است و نباید با نگاه طلبکارانه با این قشر روبرو شد.

به گزارش مرور نیوز، کیومرث سرمدی واله ، درباره شکایت بنیاد شهید از یک جانباز دفاع مقدس به اتهام اخلال در نظم و نشر اکاذیب، توهین و تهدید، گفت: ایثارگران در ایام سختی کشور جانفشانی کردند و باید مشکلات و خواسته‌های آنها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید سیاست گذاری‌ها به سمتی پیش رود که به خواسته‌های ایثارگران توجه شود نه اینکه آنها با تجمع کردن خواهان احقاق حق و حقوق خود باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس یازدهم، با تاکید بر ضرورت توجه مجلس و دولت نسبت به وضعیت ایثارگران، تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ نگاه دولت در این لایحه به بحث ایثارگان و بنیاد شهید مثبت است تا جایی که اعتبارات درنظر گرفته شده دو برابر سال گذشته است و کمیسیون تلفیق نیز پیشنهادات خوبی برای کمک به معیشت ایثارگران مطرح کرده‌اند.

عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنیاد شهید باید با نگاه بدهکارانه به جامعه ایثارگران به دنبال رفع مشکلات مالی و معیشتی آنها باشد نه اینکه طلبکارانه وارد گود شود.

گفتنی است؛ مدتی است جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دلیل برخی کوتاهی ها و عدم اجرای قانون در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع می کنند اما این تجمعات گویا برای برخی از جانبازان عواقب ناگواری داشته است تا جایی که یکی از جانبازان که لیدر برگزاری تجمعات بود و خود برادر شهید هم هست با شکایت بنیاد شهید به دستگاه قضایی احضار شد.