رییس دستگاه قضا بیان کرد: دهه فجر براساس اخلاص امام،مجاهدت امام و تبعیت مردم از امام (ره) بوجود آمد و انقلاب امام با سایر انقلاب ها از جهات مختلف متفاوت بود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار کرد: دهه فجر براساس اخلاص امام،مجاهدت امام و تبعیت مردم از امام (ره) بوجود آمد و انقلاب امام با سایر انقلاب ها از جهات مختلف متفاوت بود.

رییس دستگاه قضا، افزود: هدف انقلاب، انگیزه و روش انقلاب و اعتماد به مردم و دشمنی هایی که برای انقلاب امام(ره) بود با بسیاری از انقلاب های دنیا متفاوت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امام(ره) زمانی این انقلاب را ایجاد کرد که برای بسیاری از انسان ها غیرممکن بود، گفت: امام(ره) غیرممکن را ممکن ساخت و امام(ره) در این عصر بر بسیاری از تفکرات و تحلیل ها خط بطلان کشید.

رییس عدلیه افزود: انقلاب امام(ره) نقطه ای شد که آینده را با گذشته متفاوت کرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امام(ره) حاضر نبود کوچک‌ترین تعدی در مورد هیچ فرد مجرم و گناهکاری انجام شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: اسلام و مردم جزو ذات انقلاب امام(ره) بود؛ اگر بخواهیم قدر امام(ره) و انقلاب را بدانیم باید به این دو مورد توجه کنیم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امام خمینی  دلسوز همه بود و در مقابل امت خود و امت اسلام بی نهایت متواضع و فروتن بود، افزود: ایشان به هیچ سلطه‌ای از شرق و غرب اعتنایی نداشتند.