تفاهم‌نامه فعالیت‌های مشترک شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره‌بار جهت عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار امضا شد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران حومه گفت: یکی از نیازهای شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است. 

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروی تهران انجام می‌شود، افزود: این عامل می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا ان‌شاءالله با کمک همکاران‌مان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال‌ها به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه‌های سازمان میوه و تره‌بار در ۳۰ ایستگاه  مترو  ایجاد می‌شود، گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاه‌های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت‌تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم ۳۰ ایستگاه را مشخص کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند، فراهم شود. بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

در ادامه ایوب فصاحت - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است.

 وی با اشاره به اینکه این کار در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی در تهران‌ انجام می‌شود، افزود: ایستگاه‌های مترو از نظر من یکی از مکان‌های  بسیار خوب برای عرضه این محصولات است.

وی تصریح کرد: در فاز اول این تفاهم‌نامه، کالاهای اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه‌های مترو با قیمت مصوب عرضه می‌شوند و در فازهای بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه‌های مترو عرضه خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، وی در ادامه از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و همکارانی که در این راه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: این تازه شروع کار است و به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه‌های پایانی سال و  ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌گری عرضه می‌کنیم.