فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستور ویژه‌ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است و نمی‌گذاریم خون شهید بزرگوار علی اکبر رنجبر پایمال شود و طی هماهنگی  با دادستان کل کشور مجازات‌های سنگینی در انتظار عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است.

به گفته فرمانده کل انتظامی ناجا اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح، پلیس را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند.

سردار اشتری شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش را به خانواده او و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تسلیت گفت.

شب گذشته در یک درگیری با اراذل و اوباش در روستای بیدزرد سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد از ناحیه گردن مجروح و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال عمومی او مناسب است.

روستای بیدزرد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز است و در فاصله ۲۰ کیلومتری شیراز در جاده کوار قرار دارد.