سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز اعلام کرد: در پی انتشار تصاویری که نشان می‌داد قاتل سر بریده یک دختر را در شهر می گرداند، یک نفر متهم به قتل که از بستگان مقتول بود، با درایت پلیس دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری موج، امروز بعد از ظهر، مرد جوانی مقابل چشمان وحشت زده مردم میدان کسایی اهواز، سر بریده دختر ۱۷ ساله که گویی همسرش بوده است را با بی رحمی و شقاوت تمام در دستان خود گرفته بوده و با خوشحالی به نمایش در معرض عموم قرار داده و سپس با گذشت چند دقیقه از محل متواری شده است.

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز در پی وقوع حادثه هولناک بریده شدن سر یک زن و نمایش آن در بین اهالی اظهار داشت: در پی کشف جسد خانمی در یکی از محلات اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز افزود: با سرعت عمل ماموران پلیس، یک نفر متهم به قتل که از بستگان مقتول نیز بود، در صحنه جرم دستگیر شد. در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل و تلاش جهت دستگیری همدستان عاملان این قتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شد و به دست همسر و برادر شوهرش که همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد هر دو پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

گزارش کامل این ماجرای هولناک که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد در خبرگزاری موج منتشر شده است.