عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از کم کاری وزارت بهداشت در تامین داروی بیماران خاص انتقاد کرد.

به گزارش مرور نیوز، امانقلیچ شادمهر با انتقاد از کم کاری وزارت بهداشت در تامین داروی بیماران خاص، گفت: در مورد حمایت از بیماران به ویژه بیماران خاص شک و شبهه‌ای وجود ندارد و این امر، موضوعی است که باید وزارت بهداشت بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حمایت از بیماران خاص وظیفه وزارت بهداشت است، تصریح کرد: افراد دارای بیماری های خاص به راحتی می توانند از طریق وزارت بهداشت شناسایی شوند، بنابراین همه چیز دست این وزارتخانه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: با وجود آنکه وزارت بهداشت مسئولیت سنگینی در قبال این گروه از بیماران دارد، اما متاسفانه این وزارتخانه چشم هایش را به روی بیماران خاص و خانواده هایشان بسته و باعث گرانی داروها شده است".

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  بیشتر فشارهای جامعه به این گروه آسیب پذیر و خانواده های آنها وارد می شود، گفت: شناسایی این افراد کار مشکلی نیست و حتی آمار و اطلاعات آنها توسط وزارت بهداشت شناسایی شده است لذا این گروه از افراد جامعه فقط نیاز به حمایت دارند که متاسفانه این حمایت ها را از سمت وزارت بهداشت دریافت نمی کنند.