بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا ( ۱ و ۲ اسفندماه) آسمان استان ابری و در برخی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی همراه با بارش باران و در مناطق شمالی همراه با بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز( اول اسفندماه) تا ظهر فردا( ۲ اسفندماه) آسمانی ابری و در بعضی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف ، مه و کولاک برف پیش بینی می‌شود.

فردا وزش باد شدید گاهی خیلی شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان و از ظهر فردا به‌تدریج کاهش ابر و خروج سامانه بارشی مورد انتظار است. روزهای سه شنبه (۳ اسفند ماه) تا پنجشنبه (۵ اسفند ماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

از عصر سه شنبه تا پنجشنبه به دلیل پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه ، در بعضی ساعات در نواحی پرتردد و صنعتی مرکز و شرق استان ، رخداد کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی دور از انتظار نیست. از صبح فردا تا بامداد سه شنبه کاهش نسبی دما و از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه روند افزایش تدریجی دما قابل انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ آبعلی  با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۲ اسفندماه) ابری گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق ‌به‌تدریج وزش باد شدید از بعد از ظهر کاهش ابر و در شب قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد به‌تدریج کاهش محسوس دما با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین سه شنبه(۳ اسفندماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد ملایم در بعد از ظهر همراه با غبار رقیق خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.