جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: تجمع محدودیت داشته و هرگونه راه بندان و ایجاد رعب و وحشت در مراکز تفریحی، پارک ها، چهار راه ها و معابر، خط قرمز پلیس است.

به گزارش مرور نیوز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در حاشیه طرح اقتدار پلیس تهران در جمع خبرنگاران در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار داشت:افرادی که بخواهند هنجارشکنی کرده و حقوق شهروندی را رعایت نکنند با شدت با آنها برخورد شده و حتماً تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود.

 وی گفت: هرگونه تجمع محدودیت داشته و ایجاد راه بندان و رعب و وحشت در پارک ها و معابر و چهارراه‌ها خط قرمز پلیس بوده و با آنها برخورد خواهد شد اما اگر شهروندان دم در خانه خودشان با رعایت حقوق شهروندی و هنجارها در کنار خانواده بخواهند ساعتی خوش باشند مانعی ندارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: رانندگانی که سرعت‌های غیر مجاز و حرکات نمایشی انجام دهند خودروهایشان  توقیف شده و تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهد بود.

وی از کشف حدود دو میلیون عدد مواد محترقه پر خطر که می‌توانست حقوق شهروندی و آسایش روحی و روانی مردم را خدشه‌دار کند خبر داد و تصریح کرد: با کشف این تعداد مواد محترقه پرخطر از خسارت های جانی، مالی و روانی پیشگیری شد.

 جانشین فرمانده کل انتظامی اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس های تخصصی و کلانتری ها، ۱۱ تن مواد پیش‌ساز قبل از ورود به بازار و قبل از ورود به انبارها و تبدیل به مواد محترقه کشف و توقیف شد.

سردار رضایی در ادامه از آماده‌باش مجموعه کل انتظامی کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و گفت: تمام رده‌های انتظامی در کشور و پلیس تهران در آماده‌باش کامل بوده و گشت‌های هدفمند انتظامی نیز در شهرها برقرار است.