برابر رصدهای صورت گرفته کودک‌ آزار سابقه‌دار فضای مجازی توسط پلیس فتا در تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا بیان داشت: برابر رصدهای صورت گرفته و حجم بالای گزارشات مردمی مبنی بر شکوائیه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضائی علیه مرتکب و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان سایبری، فرد خاطی به هویت معلوم در شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و توسط پلیس فتا فاتب ، پرونده قضایی بر علیه نامبرده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم به هویت معلوم پیش از این نیز دو مرتبه مبادرت به تهیه و انتشار تصاویر نامربوط با موضوع تحقیر، تمسخر و کودک آزاری نموده بود و پس از دستگیری و ارجاع به مقام قضائی و اظهار ندامت، متاسفانه مجددا نسبت به این عمل ناشایست اقدام کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

براساس گزارش سایت پلیس فتا، این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند حذف کنند و در تائید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.