وزیر دادگستری در بازدید از اداره کل تعزیرات شهرستان‌های تهران گفت: زمان ارجاع و ثبت پرونده ها باید واقعی و کوتاه باشد و از اطاله دادرسی پرهیز کنید.

به گزارش مرور نیوز، امروز یکشنبه امین حسین رحیمی وزیر دادگستری با حضور در ساختمان تعزیرات شهرستان های استان تهران از این مجموعه بازدید کرد رحیمی همچنین در این بازدید در جمع کارکنان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کارکنان خواستار کاهش زمان رسیدگی به پرونده های تعزیراتی شد و خطاب به پرسنل این مجموعه گفت: زمان ارجاع و ثبت پرونده ها باید واقعی و کوتاه باشد و از اطاله دادرسی پرهیز کنید.

وزیر دادگستری وظیفه کارکنان تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی را بسیار حساس و مهم توصیف کرد و افزود: باید دقت کنیم در حق مردم اجحافی صورت نگیرد و رسیدگی سریع همراه با دقت در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش های مختلف مجموعه حضور یافت و پای درد دل و مشکلات کارکنان تعزیرات نشست و با تک تک آنان صحبت کرد.

وی همچنین در این بازدید ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان مردمی و کارکنان این مجموعه در کم و کیف روند کار تعزیرات شهرستان های تهران قرار گرفت و در خصوص برخی از درخواست های مردمی، دستورات لازم را صادر کرد.

رحیمی حضوری بیش از 3 ساعته در ساختمان تعزیرات شهرستان های استان تهران داشت و این مهلت فرصتی شد تا برخی مراجعان و کارکنان مشکلات خود را مکتوب کرده و به وزیر دادگستری بدهند.