بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران بارانی پیش بینی می شود.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، امروز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در برخی مناطق به‌ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه(۳ و ۴ اردیبهشت) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد مورد انتظار است. با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی از عصر یکشنبه تا روز سه شنبه(۴تا۶ اردیبهشت)، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. روزهای شنبه و یکشنبه(۳ و ۴ اردیبهشت) افزایش تدریجی دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه(۵ و ۶ ادیبهشت) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۴ اردیبهشت) کمی ابری و از بعد از ظهر و به‌تدریج اوایل شب وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.