رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی امروز در جاده‌های پر ترد کندوان و هراز خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه امروز از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلرها در جاده هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز نهم اردیبهشت ماه از این جاده ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۲ امشب نهم اردیبهشت ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی جاده‌های استان ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.