فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

به گزارش مرور نیوز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزباانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالای اساسی در مرزهای کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالاها از مرزها را کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

 گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شدند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می کنند.