رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت صبح امروز آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت با اعلام شنبه ای پر ترافیک اظهار داشت: تیم ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر ، میادین ، تقاطع ها و مقابل مدارس مستقر بوده و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

 سرهنگ علی‌اصغر شریفی تصریح کرد: با رصد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت توسط ماموران پلیس در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد افزایش ترددها در سطح معابر بوده و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشته و بار ترافیکی در حال حرکت در اکثر محورها را شاهد هستیم.

وی گفت: ترافیک در زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین، بزرگراه شیخ فضل الله از جناح ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری ، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راه شرق از آزادگان در جریان است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون نیز بار ترافیکی وجود دارد.