رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت امروز صبح آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران اظهار داشت: بار ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در معابر در حال جریان است.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: بزرگراه نواب از پایین‌تر از میدان نهم دی، آزادراه از پل غربی، خیابان آزادی از شهیدان، بزرگراه زین الدین از هنگام و حکیم از کاشانی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران و مقابل مدارس به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور داشته و به وضعیت خرابی خودروها و تصادفات به موقع رسیدگی می کنند ادامه داد: در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، مسیر جنوب به شمال چمران قبل از گفتگو تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین از هنگام ، بزرگراه بابایی از هنگام ، بزرگراه یادگار امام(ره) از صالحی ، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی ، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند.

سرهنگ رنجبر از ترافیک سنگین در محدوده جانبازان در هر دو مسیر و میدان سبلان، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح ، آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از پایین تر از نهم دی خبر داد.