سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: خدمت رسانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب آغاز شده است.

به گزارش مرور نیوز، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب، سازمان تاکسیرانی اقدام‌هایی با هدف خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.

این اقدام به همت معاونت نظارت و امور مناطق و به منظور تسهیل در آمد و شد علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در محدوده نمایشگاه کتاب تهران و ممانعت از بهره گیری مراجعان از خودروهای شخصی شان مد نظر مسئولان امر قرار گرفته است.

بر این اساس در ۳ روز ابتدایی برگزاری ، وفق نظر دست اندرکاران نمایشگاه کتاب ، 50 تاکسی در مجاورت درب شماره 15 نمایشگاه مستقر شدند که به دلیل فاصله مکان توقف تاکسی ها با محل نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه نشد. در ادامه و از روز چهارم برگزاری نمایشگاه،  به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، محل استقرار تاکسی ها از مجاورت درب ۱۵ به داخل درب ۳ روبروی خیابان شهید بهشتی منتقل شد که این اقدام استقبال بالای بازدیدکنندگان را در پی داشت.

 سرلک، معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این زمینه یادآور شد که خدمت رسانی به قشر کتابخوان و کتاب دوست، به صورت مداوم و در ساعات فعالیت نمایشگاه از طریق تاکسی های مستقر در حال انجام است و تا آخرین ساعات برپایی نمایشگاه کتاب ادامه می یابد.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی شهر تهران نظارت کاملی بر فعالیت های خودروهای تاکسی فعال در نمایشگاه دارد و بازدید کنندگان در صورت داشتن هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانند به عوامل مستقر در خودرو گشت سازمان تاکسیرانی که به طور مستمر در محل استقرار تاکسی ها حضور دارد ، مراجعه و یا با شماره ۱۸۸۸ تماس حاصل کنند.