رئیس شورای شهر تهران با اشاره آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا درد کهنه ای است و چندین سال است که درباره می‌شنویم در حوزه آلودگی هوا باید دیپلماسی وجود داشته باشد و باید این مشکل را با عربستان و عراق و ترکیه برطرف کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه ساختمان آبادان گفت: روز گذشته نشستی با رئیس قوه قضائیه برگزار شد و موضوع ساختمان‌های نا امین شهر تهران یکی از موضوعات این جلسه بود.

وی با بیان اینکه ما از قوه قضائیه کمک خواسته ایم تا در حوزه ساختمان‌های نا ایمن به ما کمک کند گفت: البته حکم بر تعطیلی ساختمانی که چندین هزار نفر در آن کار می‌کنند آن هم در شرایط اقتصادی کنونی مشکل است و برهمین اساس افرادی که به دنبال صدور حکم و اجرای آن هستند ممکن است با مشکل روبه رو شوند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: فردی که صاحب ساختمان است نفعی از اصلاح آن نمی‌برد و تمایلی به هزینه میلیاردی برای اصلاح ساختمان خود ندارد جز ساختمان پلاسکو که توسط بنیاد ساخته شد مابقی ساختمان‌ها ممکن نیست بازسازی شوند.

بیشتر بخوانید:

موضوع نقاط در معرض فرونشست در صدور پروانه ساختمانی لحاظ می‌شود

چمران با اشاره آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا درد کهنه ای است و چندین سال است که درباره می‌شنویم در حوزه آلودگی هوا باید دیپلماسی وجود داشته باشد و باید این مشکل را با عربستان و عراق و ترکیه برطرف کنیم.