پیش از ظهر امروز رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از پلمب یک انبار روغن خودروی قاچاق خبر داد.

به گزارش مرور نیز، سرهنگ سید هاشم حسینی‌خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در راستای مقابله و مبارزه جدی با قاچاق سوخت، ماموران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از نگهداری روغن موتور صنعتی قاچاق در یک انبار واقع در شهرستان اسلامشهر،  بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه و پس از اطمینان از صحت گزارش واصله، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۲۷ هزار و ۵۷۶ لیتر روغن موتور و روغن ترمز قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن موتور صنعتی را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:‌ در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد که این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی انتقال یافت.

حسینی‌خواه با بیان اینکه انبار مذکور نیز پلمب شد، گفت:‌ از شهروندان می‌خواهم که درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.