استاندار تهران به خانواده های جان باختگان حادثه سیل تسلیت گفت و افزود: تعداد فوتی ها در سیل فیروزکوه ۱۱ نفر و تعداد مفقودی ها به ۴ نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز، محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خدمت رسانی در روستای مزداران فیروزکوه توسط نیروهای امدادی پیگیری می‌شود، چرا که این روستا بیشترین خسارت را داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ فوتی قطعی داریم که برخی از آنها مسافر و برخی از افراد بومی بودند و تعداد مفقودی ها نیز به چهار نفر کاهش یافته است.

استاندار تهران عنوان کرد: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهند وضعیت چهار نفر مفقودی نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود.

وی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار که در حادثه سیل عزیزان خود را از دادند، عنوان کرد: در چهار شهرستان دیگر شامل مناطق شمالی شهر تهران، پاکدشت، دماوند و پردیس اقدامات خدمت رسانی انجام می شود.

وی افزود: شب گذشته به دلیل آسیب وارده به سد محلی چنداب، مجبور به مسدود شدن راه دسترسی مردم به جاده امام رضا(ع) برای حدود ۲ ساعت شدیم.

منصوری همچنین بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در شهرستان دماوند، برای عدم ایجاد مشکل و گرفتار شدن خودروها در سیل، دسترسی مردم برای ۲ ساعت در محور دماوند و رودهن در شرق تهران نیز بسته شد.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛استاندار تهران با توجه به پیش بینی بارندگی و سیل برای امروز گفت: از مردم تقاضا داریم در مسیل ها و مسیرهای پرخطر حضور پیدا نکند تا شاهد خسارت نباشیم.