رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اجرای محدودیت های ترافیکی درسه روز آخر این هفته در محورهای شمالی و مرکز کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرور نیوز در مورد محدودیت های ترافیکی جاده های کشور گفت: محدودیت های ترافیکی شامل تردد موتورسیکلت، وسایل نقلیه، کامیون و تریلر است که با توجه به وضعیت جاده ها تردد موتور سیکلت از ساعت12 ظهر امروز تا ساعت 6 روز شنبه مورخ17 مهر از محورهای کرج- چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران- سمنان- مشهد وبالعکس ممنوع  است.

وی افزود: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه مورخ 95/07/16 از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  اظهار داشت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین در محور هراز تردد کلیه تریلرها، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

رحمانی ادامه داد: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08 الی 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع اعلام شده است.

وی در مورد وضعیت فعلی جاده ها گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.