فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه‌ای درباره مهسا امینی منتشر کرد.

به گزارش مرور نیوز ، اطلاعیه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص «مهسا امینی» به شرح ذیل است:« در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در همان ساعات اولیه حادثه فوق،بلافاصله رسیدگی به آن بدون هیچ گونه ملاحظه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد بدلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند که وی در جمع سایر مراجعه‌کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل شده که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد.

لازم به ذکر است، تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته از لحظه ورود وی به مقر انتظامی تا انتقال توسط اورژانس به رویت خانواده وی رسیده است.

توضیح اینکه بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.»

بیشتر بخوانید:

مهسا امینی درگذشت

دستور رییس جمهور به وزیر کشور برای بررسی پرونده مهسا امینی

نفس عمل دستگیری ولو جهت ارشاد غیرقانونی است