فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می گذرد، عنوان داشت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می کنند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه عیادت از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا، ضمن تسلیت سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز توفیق پیدا کردیم از جانبازان انتظامی که در پی حوادث اخیر دچار مجروحیت شدند، عیادت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از همه همکاران عزیز که برای حفظ و تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه و حفاظت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان ایستادند و با از خودگذشتگی و ایثار سینه خود را در برابر خطر سپر کردند، صمیمانه تشکر می کنم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه ماموران انتظامی با ایثار، آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند، افزود: تعدادی از همکاران که در برابر اغتشاشگران ایستادند، دچار مجروحیت شده و به فیض جانبازی رسیدند.

سردار اشتری با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می گذرد، عنوان داشت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می کنند.

وی گفت: از خانواده های کارکنان انتظامی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که با رشادت مردانه ایستاده و اجازه ندادند تا خدشه ای به امنیت کشور وارد شود تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: ان شاء الله عزیزانی که مجروح شده اند هر چه سریع تر بهبودی کامل را کسب و در سلامت به ادامه ماموریت خطیر خود در تامین و حفظ نظم و امنیت کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی هستند و به آنان افتخار می کنند، اضافه کرد: امروز مردم شریف برای تشکر از مجموعه انتظامی تجمع کردند و با برگزاری راهپیمایی قدردان این عزیزان بودند که با از خودگذشتگی دلاورانه در برابر اغتشاشگران ایستادند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه کارکنان انتظامی همیشه در کنار مردم هستند، یادآور شد: افرادی دستگیر شده در اغتشاشات اخیر تحویل دستگاه قضا شده اند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.