وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه شاهد حضوری شدن و فعالیت دوباره مدارس بودیم که متوجه شدیم دشمن در این شرایط به دنبال وارد کردن هجمه به دانش آموزان ما و آموزش و پرورش کشور است.

به گزارش مرور نیوز، یوسف نوری روز چهارشنبه درسفر خود به استان قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، تصریح کرد: بعد از 26 ماه تعطیلی کلاس های درس به خاطر وجود کرونا خوشبختانه شاهد حضوری شدن و فعالیت دوباره مدارس بودیم که متوجه شدیم دشمن در این شرایط به دنبال وارد کردن هجمه به دانش آموزان ما و آموزش و پرورش کشور است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن می خواهد نظام و میهن اسلامی ما به قله های پیشرفت نرسد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، اظهار کرد: آموزش و پرورش همیشه در خور توجه علما و بزرگان و همچنین دشمنان نظام قرار داشته و دشمنان به دنبال منحرف کردن دانش‌آموزان از مسیر درست هستند.

نوری تاکید کرد: تربیت نسل های آینده و توسعه و رشد و اعتلای کشورها وابسته به آموزش و پرورش بوده و یکی از تاثیرگذار ترین دستگاه در نظام است.

این مسئول در ادامه گفت: وزارت آموزش و پرورش همیشه در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی گام برداشته است و در این خصوص تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش مشکل داشته و باید اصلاح شوند، اضافه کرد: با پیگیری های مسئولان‌ استان قزوین از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار در حوزه های آموزش و پرورش اقدامات خوب و سازنده ای اعمال شده شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درنشستی با استاندار شرکت و در دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده  از آن ها تقدیر کرد.