در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز ، از دیروز تا امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۲۷ هزار و ۹۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۹۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۰۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۳۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۹۶۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز  ۹ هزار و ۴۴۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.