رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که محور هراز از امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه بسته شده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره انسداد محور هراز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه به دلیل  انجام عملیات عمرانی بسته شد. در زمان بسته بودن این محور، دو محور فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین وجود دارد.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران گزارش شده وترافیکی در مقاطعی از این محورها نیمه سنگین است. 

وی با بیان اینکه در دیگر محورهای مواصلاتی کشور تردد به آرامی و بدون هیچ گره ترافیکی در حال انجام است، درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از  بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.