فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهید استوار یکم لطفی‌پور در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید.

به گزارش مرورنیوز به نقل از سایت پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید با تبریک و تسلیت این حادثه، گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

وی افزود: در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می کنند، عنایت می‌کند.

رحیمی در مورد چگونگی شهادت این مامور پلیس نیز گفت: این شهید در راستای برقراری نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان عازم ماموریت شده بود اما در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگر در مسیر رسیدن به محل به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استوار یکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت عزیزان و همکاران ما خللی در ماموریت‌های ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: این موارد عزم و اراده ما را در دفاع از امنیت جامعه و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب بیشتر خواهد کرد.