جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: یک عده مزدور ضد انقلاب کومله و دموکرات که در اصل مرده اند سعی داشتند به آشوب ها دامن بزنند.

​به گزارش مرورنیوز، سردار " قاسم رضایی" جانشین انتظامی کل کشور در بازدید از نمایشگاه کشفیات انتظامی استان بیان کرد: کردستان معروف به استان مجاهدان خاموش است و مردم شریف و عزیز آن از ابتدای انقلاب پای آرمان های نظام بوده اند و الان نیز ۴۳ سال است مدافع انقلاب هستند.

 وی افزود: وقتی که ۱۸ هزار شهید برای کمک مردم این استان می آیند و این استان ۵ هزار و۴۰۰ شهید تقدیم می کند، درختش تنومند است.

سردار رضایی افزود: یک عده مزدور ضد انقلاب کومله و دموکرات که در اصل مرده اند سعی داشتند به آشوب ها دامن بزنند، ولی مردم خودشان جواب آنها را دادند و فتنه آنها را سرکوب کردند.

این مقام انتظامی کشور گفت: مردم انقلابی کردستان نظام را دوست دارند و به رهبری و آرمان های انقلاب عشق می ورزند و بالاترین همگرایی با نظام را دارند و جز افتخارات استان هستند.

 جانشین انتظامی کل کشور بابیان اینکه مردم کردستان متعصب به وطن هستند، افزود:  دشمن به دنبال این است که مردم را به طرف خود بیاورد و آتش فتنه ها را شعله ور کند ولی مردم آن را خاموش می کنند و این خصلت خوب مردم استان است.

سردار رضایی افزود: الحمدلله در مجموعه استان مدیران انقلابی و جهادی داریم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با همدلی و همگرایی کار مردم را دنبال می کنند.

وی افزود: فتنه گران با مانع تراشی تلاش می کنند به چرخه رفاه مردم لطمه وارد کنند، چرا بازار را تعطعیل می کنند، باید جواب این خسارت ها را بدهند البته پلیس  با روحیه انقلابی تکیه گاه مردم است، ضد انقلاب باید بداند که برهم زدن آرامش اجتماعی و اقتصادی خط قرمز پلیس است.

سردار رضایی افزود: اگر عده قلیلی قصد سلب آرامش مردم را دارند که برابر قانون برخورد می کنیم اینان بدانند اغتشاش و ناآرامی اجتماعی قابل تحمل برای ما نیست.

وی با بیان اینکه در این مدت دوستان ما خویشتنداری کردند،افزود: مجموعه انتظامی حامی مردم و برای مردم است هر قومی که باشد فرقی نمی کند اینها شهروندان ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر کسی حرکت خشنی انجام دهد آخرین حرکت او خواهد بود، افزود: در این نمایشگاه که کشفیات کمتر از یک ماه پلیس است شاهدیم استکبار برای آشوبگران چه امکانات ضد امنیتی مهیا کرده است، ما برابر قانون با هر گونه ناامنی توسط مخلان امنیت و آسایش جامعه برخورد خواهیم کرد.