معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر لزوم ایفای نقش فعالانه شورای اطلاع رسانی استان تهران در حوزه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش مرورنیوز، جلسه شورای اطلاع رسانی استان تهران یکشنبه به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اعضای این شورا برگزار شد.

جوهری در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر این شورا اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی، جریان سازی و جریان شناسی اطلاعات است و در این زمینه باید از ظرفیت های مختلف استان بهره برد.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها و با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در راستای رفع نیازهای استان افزود: عملیات روانی دشمن باید به موقع تشخیص داده شود.

معاون استاندار تهران به تشکیل هیئت اندیشه ورز در استانداری تهران اشاره کرد و گفت: این هیئت متشکل از ۱۵ نفر از اساتید در حوزه های مختلف می باشد که در جلسات آتی شورای اطلاع رسانی از ظرفیت این هیئت نیز به منظور دستیابی به اهداف استفاده می کنیم.

جوهری سپس عنوان کرد: تولید محتوا برای جامعه هدف از جمله دانش آموزان و دانشجویان ضروری است و در این زمینه باید از ظرفیت تشکل های دانشجویی استفاده کنیم.

تولید محتوای کاربردی مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی قرار گیرد

در ادامه این جلسه کنعانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران به جایگاه و نقش روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم روابط عمومی دستگاه های اجرایی معرفی خدمات، رویکردها و اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی  باید فعالانه در جهت انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات ایفای نقش کند، به علاوه تولید محتوای جذاب و کاربری نیز باید مورد توجه جدی شورا قرار گیرد.

همچنین خدمتکار مدیرکل اجتماعی استانداری تهران نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه های محلی استان و همچنین رسانه های غیررسمی در راستای پیشبرد سیاست های شورای اطلاع رسانی تاکید کرد.

خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران در این نشست گفت : شورای اطلاع رسانی استان تهران با رصد دستگاههای اجرایی و عمومی نقش مهمی در جریان سازی برای پیشبرد امور در راستای حفظ منافع ملی و کمک به امور مردمی دارد.