براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی امروز و فردا، قسمتی ابری تا ابری همراه با غبارصبحگاهی، بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، با بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان برای امروز (۵ آبان) آسمان قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه (۵ تا ۸ آبان) با توجه به عبور متناوب امواج، جوی ناپایدار و به دنبال آن آسمان نیمه‌ ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار باران پیش بینی می‌شود و عمده بارش‌ها روز جمعه (۶ آبان) است و با احتمال رعدوبرق و برای ارتفاعات بالا دست احتمال بارش پراکنده برف و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

  از بعدازظهر جمعه تا روز شنبه (۶ تا ۷ آبان) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک مورد انتظار است.

 برای شنبه شب گردوغبار در غرب و نیمه‌جنوبی دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا (۵ و۶ آبان) افزایش نسبی دما و روزهای شنبه و یکشنبه(۷ و ۸ آبان) کاهش دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۶آبان‌) نیمه ابری تا ابری تا بعداز ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۷ آبان) نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.