اغتشاشگران در یک ماشین سمند که شیشه‌های آن نیز خرد شده است با سه ضربه چاقو از ناحیه سر، کتف و گردن یک روحانی جوان را مجروح و در کف خیابان رهایش کردند.

به گزارش مرور نیوز، روحانی ۳۰ ساله کرجی که ظهر امروز فیلم و عکس ضرب و شتم او توسط اراذل اوباش حاضر در اغتشاشات خبرساز شده بود در یکی از بیمارستان‌های کرج بستری و تحت عمل جراحی است.

یکی از نزدیکان این روحانی در گفت‌وگویی با بیان اینکه وی متاهل و دارای دو فرزند شیرخواره است اظهار کرد:‌حوالی ظهر امروز در حوالی خیابان اصلی کمال آباد این روحانی که از کرج عازم منزل خود در نظرآباد بود با اغتشاشگران مواجه می‌شود که اراذل و اوباش با حمله به ماشین، او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌دهند.

او ادامه می‌دهد: اغتشاشگران در یک ماشین سمند که شیشه‌های آن نیز خرد شده است با سه ضربه چاقو از ناحیه سر، کتف و گردن او را مجروح و در کف خیابان رهایش می‌کنند.

با رسیدن نیروهای انتظامی به محل این روحانی، وی را برای درمان به یکی از بیمارستان کرج انتقال می‌دهند.

نام این روحانی یاسر اسماعیلی است که اغتشاشگران علاوه بر مجروح کردن وی، وسایل شخصی از جمله گوشی تلفن همراهش را سرقت و مدارک هویتی وی را نیز آتش می‌زنند.

به علت آنکه این روحانی از لحظه اصابت چاقو تا رسیدن نیروهای امدادی و درمانی خون زیادی در اثر پارگی رگ‌هایش از دست داده است هم اکنون در اتاق عمل و تحت عمل جراحی قرار دارد.