معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدندو در حال بازگشت به سمت اهواز هستند.

به گزارش  مرور نیوز ، محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه در یک سخنرانی اظهار کرد: دو تا سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند.

رضایی عنوان کرد: تروریست‌ها یک شب قبل از حادثه، دوربین‌های محل حادثه را با گلوله تخریب کردند و بعد نیت پلید خود را عملی کردند.

وی افزود: شک نکنید هر کس در این حادثه دست داشته باشد در هر سوراخی هم خزیده باشد، آن را بیرون می کشیم و دستگیر می‌کنیم تا از آن انتقام بگیریم.

رضایی تاکید کرد: از مسئولان قضائی درخواست می‌کنیم که افراد تروریست را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده است و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد و به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: خود من که به نمایندگی از رئیس جمهور در ایذه حضور پیدا کرده‌ام کار را دنبال خواهم کرد. به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته‌اند؟ مردم ایذه همیشه یکی از کانون‌های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده‌اند و از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین‌های ایران اسلامی نقش داشتند. مگر دشمن می‌تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می‌تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد؟

 

برادر تحریم، نا امنی است

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا در تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورده است، اظهار کرد: اینها وقتی دیدند که در تحریم شکست خوره اند و ما در حال بیرون کردن تحریم‌های اقتصادی هستیم و صادرات نفت خود را به بیش از یک میلیون بشکه نفت رسانده‌ایم، کفتند؛ نا امنی برادر تحریم است به همین دلیل به سمت نا امن کردن ایران رفتند.

رضایی بیان کرد: آنها با همان هدفی که به دنبال تحریم ایران بودند، نا امنی را ایحاد کردند تا سرمایه گذاری را کاهش دهند و بازارها را تعطیل کنند. در شاهچراغ و ایذه و سوریه حادثه ایجاد می‌کنند تا بگویند ایران مثل سوریه شده است در حالی که انها گول خورده‌اند چرا که ایران در کنادر قدرت نظامی بودن خود، اقتصاد خود را نیز درست می‌کند.