ملکی گفت: تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی از شهرستانهای تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند به صورت غیر حضوری و مجازی دایر خواهند بود.

به گزارش مرور نیوز، عابد ملکی، معاون استاندار در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی فردا (چهارشنبه) دوم آذرماه تعطیل خواهند بود. همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی از شهرستانهای تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند به صورت غیر حضوری و مجازی دایر خواهند بود.

وی افزود: این مصوبه برای تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران تا روز پنجشنبه ممنوع خواهد بود.

شهروندان ضمن همکاری از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

معاون استاندار تاکید کرد شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس  پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

شایان ذکر است تمامی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران نیز فردا چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و تمامی مقاطع تحصیلی به صورت  مجازی فعالیت آموزشی خواهند داشت.