رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز ، سرهنگ علی اصفر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه گفت: برابر رصد انجام شده از ترافیک شهر تهران، از حوالی ساعت شش صبح امروز ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت آغاز شده و تا ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید. یکی از دلایل افزایش ترافیک در این ایام سرمای هوا و تمایل بیشتر مردم به استفاده از خودروی شخصی است.

وی درباره وضعیت معابر دارای ترافیک صبحگاهی نیز گفت: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری،بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از ستاری شاهد بار ترافیک صبحگاهی هستیم.

شریفی افزود: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های حکیم و همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی بودیم، گفت: در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی هستیم. 

وی افزود: در بزرگراه جلال آل احمد مسیر غرب به شرق حجم ترافیک بالااست، وضعیت مشابه نیز در طول بزرگراه‌ شهید سعیدی و شهید مدرس گزارش شده است. در مقاطعی از بلوار آیت‌الله کاشانی در مسیر غرب به شرق، بزرگراه شهید ستاری و بزرگراه اشرفی اصفهانی نیزترافیک پرحجم اما روان است.

شریفی درباره وضعیت ترافیک معابر نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک‌وی تا ولیعصر و ... نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران برای روان سازی و مدیریت ترافیک حضور دارند، همچنین آمادگی و تمهیدات لازم برای ترافیک عصرگاهی که احتمالا از حوالی ساعت ۱۵ آغاز شود، اتخاذ شده است.