جمعی از مدیران رسانه‌های کشور با صدور پیامی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی و شخص سردار اشتری در حفاظت و تأمیت امنیت کشور تقدیر کردند.

به گزارش مرورنیوز، تعدادی از مدیران مسوول خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری و روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با انتشار پیامی از زحمات مدافعان حریم وطن در حفاظت و تأمین امنیت کشور تقدیر و خطاب به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر سردار حسین اشتری در مدت کوتاه فرماندهی ناجا قدردانی کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری_ فرمانده محترم نیروی انتظامی

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمیـنه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. لذا از این فرصت استفاده کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرت عالی و همکاران محترمتان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقای دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشید. از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای خواستاریم.

باید یادآور شد که نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌‌اند.

هفته گرامی‌داشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا همه با هم با تعامل، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت بین اصحاب رسانه و این نیروی محترم زمینه مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت، همبستگی ملی و قانون‌گرایی فراهم شود و از طرفی اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس از طریق رسانه‌های جمعی به جامعه معرفی شود تا در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، با همفکری اصحاب رسانه، امنیتی در شأن جامعه اسلامی داشته باشیم.

مدیر رسانه‌های خبری ضمن تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر تمام فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده محترم ناجا سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال توانستند با تعهد، علاقه و پشتکار، جایگاه امنیت کشور در تمام حوزه‌ها خصوصا مسائل مربوط به امور اصحاب رسانه را ارتقاء دهند، تقدیر و تشکرمی‌کنیم. امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار موفق و موید باشند.