رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح دوشنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

شریفی گفت: با اینکه امروز مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند، بزرگراه همت غرب به شرق محدوده جنت آباد دارای ترافیک پر حجم است.

وی افزود: بزرگراه حکیم امروز ترافیک روانی را نسبت به روزهای پرحجم و سنگین خود تجربه می‌کند. همچنین در خروجی‌های میدان فتح به سمت میدان آزادی نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: در بزرگراه شهید بابایی مسیر شرق به غرب و مسیرهای منتهی به مرکز شهر هم شاهد تردد منظم خودروها بین خطوط و رانندگی خوب شهروندان تهرانی هستیم. همچنین صبح امروز در بزرگراه شهید زین الدین نیز از محدوده بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیکی روان و رانندگی خوب شهروندان هستیم.

وی در ادامه گفت: بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده بزرگراه شهید صیاد روان است و در میدان سبلان هم ترافیک روان است و مشکل خاصی دیده نمی‌شود. بزرگراه شهید نواب هم طبق معمول دارای ترافیکی سنگین است.

سرهنگ شریفی افزود: متأسفانه صبح امروز تصادفی در محدوده بزرگراه شهید همت قبل از پل اشرفی اصفهانی اتفاق افتاد که به احتمال زیاد بر اثر خستگی و خواب آلودگی به عقب کامیونی برخورد کرد و خساراتی را وارد کرد.