پرونده زوجی که مرد نیکوکاری را به قصد اخاذی میلیاردی ربوده و کشته بودند برای محاکمه به اتهام مشارکت در قتل به دادگاه کیفری ارسال شده است.

به گزارش مرور نیوز، این زن و شوهر جوان اوایل تیر سال گذشته به قصد اخاذی میلیاردی مرد ۶۶ساله نیکوکاری که ساکن قم بود را ربودند و با ناکامی در اخاذی او را کشتند. جسد را در صندوق عقب خودرو گذاشته و قصد رهاکردن آن را در حوالی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) را داشتند که توسط پلیس بازداشت شده و به قتل او اعتراف‌ کردند.

زوج قاتل با گذشت بیش از یک‌سال‌ونیم از این ماجرا برای آخرین جلسه تحقیقات نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

مرد ۳۶ ساله در این جلسه گفت: معتاد و بیکار بودم. مقتول به ما کمک مالی می‌کرد. بعد تصمیم به اخاذی میلیاردی از وی گرفتیم. من و همسرم به بهانه این‌که مرا به کمپ منتقل کنند سوار خودرویش شدیم، اما او را ربودیم و دهان و پاهایش را بستیم. حوالی رباط‌کریم با کارت او مواد خریده و مصرف کردم. در آن فاصله او براثر گرمازدگی و این‌که دهانش بسته بود فوت کرد. جسدش را در صندوق عقب گذاشته و سمت فرودگاه رفتیم که پلیس به ما شک کرده و بازداشت شدیم.

در ادامه جلسه، همسرش نیز گفته‌های او را تایید کرد. معلوم شد هردو در ماجرای مرگ مرد خیر نقش داشته و به گروگان موادمخدر تزریق کردند.

پرونده این زوج برای محاکمه به اتهام مشارکت در قتل مرد نیکوکار با صدور جلب دادرسی از سوی بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.