رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به پایتخت‌نشینان توصیه کرد، ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به هنگام سفر با خودرو، از فعالیت‌های کوهنوردی بپرهیزند.

به گزارش مرور نیوز، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به کاهش محسوس دما در تهران، به پایتخت‌نشینان توصیه کرد، ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به هنگام سفر با خودرو، از فعالیت‌های کوهنوردی بپرهیزند.

پدرام قودجانی افزود: با توجه به هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روز جاری تا پایان فردا چهارشنبه شاهد بارش برف، رخداد مه و وزش باد شدید و همچنین کولاک برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به برودت دما و رخداد بارش از اواخر امشب سه شنبه در مناطق شمالی تهران با احتمال یخ‌زدگی معابر نیز مواجه خواهیم بود؛ همچنین پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اوج بارش از اوایل صبح فردا تا حدود ساعت هشت صبح ادامه خواهد داشت.

قودجانی ادامه داد: به همین منظور ضمن اطلاع‌رسانی این مهم به سازمان‌های ذیربط، حوزه‌های مرتبط با شهردار تهران به ویژه ستاد برفروبی آمادگی‌های لازم را اعلام کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بیشینه دما در روز جاری نسبت به روز گذشته دوشنبه کاهش هفت درجه‌ای را نشان داده، بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در هنگام سفر با خودرو، از فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.