وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر قطع شدن اینترنت هنگام برگزاری کنکور گفت: این محدویت به خاطر این است که عدالت آموزشی حکم‌فرما شود و از اتفاقات و تخلفاتی که ممکن بود به وجود بیاید پیشگیری کنیم.

به دگزارش مرور نیوز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر قطع شدن اینترنت هنگام برگزاری کنکور گفت: این مصوبه شورای امنیت کشور بود و قانونا باید اجرا می‌شد. این محدویت هم به خاطر این است که عدالت آموزشی حکم‌فرما شود و از اتفاقات و تخلفاتی که ممکن بود به وجود بیاید پیشگیری کنیم.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور در دانشگاه قم گفت: ضمن پوزش از مردم عزیزمان که احتمالا قطع شدن اینترنت در اطراف محل برگزاری آزمون کنکور برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است، این مصوبه شورای امنیت کشور بود و قانونا باید اجرا می شد. این محدویت هم به خاطر این است که عدالت آموزشی حکم‌فرما شود و از اتفاقات و تخلفاتی که ممکن بود به وجود بیاید پیشگیری کنیم.

وی در خصوص شایعاتی درباره لو رفتن سوالات گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده بود این اتفاق نیفتاد و اگر در مورد نادری هم چند صفحه از سوالات به بیرون ارسال شده بود بلافاصله فرد متخلف شناسایی شد و بازگشت او به داخل آزمون اتفاق نیفتاد.