سه شنبه و چهارشنبه در دامنه‌ها، ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی، بارش برف، کاهش نسبی دما و مه آلودگی انتظار می‌رود.

به گزارش مرور نیوز، امروز در نوار شمالی، نوار غربی و مرکز کشور دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی شمال بوشهر و غرب یزد بارش رخ می‌دهد که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز بارش در شمال و شرق خوزستان کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری لرستان، ایلام غرب، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان، مرکزی و شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران شدت بیشتری خواهد داشت.

چهارشنبه به تدریج از شدت بارش در غرب کشور کاسته شده و عمده بارش در شمال شرق، شرق جنوب و بصورت پراکنده در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود. طی این روز بارش در چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد جنوب شرق لرستان شرق خوزستان شمال بوشهر و شمال فارس از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

گفتنی است سه شنبه و چهارشنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی، بارش برف کاهش نسبی دما مه آلودگی و در برخی مناطق کولاک برف و احتمال رخداد بهمن انتظار می رود پنج شنبه در استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین در بوشهر، فارس و برخی مناطق استان‌های کرمان و یزد خراسان جنوبی جنوب خراسان رضوی بارش رخ می‌دهد.

جمعه در برخی مناطق واقع در شمال غرب و برخی مناطق خراسان رضوی و جنوبی رگبار پراکنده رخ می دهد و سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود. شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود. سه شنبه در جنوب غرب غرب مرکز جنوب شرق و شمال شرق کشور و چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب مرکز جنوب شرق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد و بی بارش خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

گفتنی است، سه شنبه نیمه غربی خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.