یک عضو شورای شهر تهران در توییتی به انتقاد اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس و سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پاسخ داد.

به گزارش مرور نیوز، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در توییتی به انتقاد اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس و سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پاسخ داد.

امانی نوشت: «وقتی نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت‌های مردم، دلواپسِ نتایجِ انتخاباتِ ۱۴۰۲ بوده و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، باید هم از بیانِ درد و رنجِ فزایندهِ مردم، توسط نماینده واقعی شهروندان تهران برآشوبد و به او حمله کند.»

روز گذشته مالک شریعتی با اشاره به انتقاد امانی از مدیریت علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز برفی پایتخت نوشته بود: «وقتی اصلاح طلبان هم با دیدن حجم کار جهادی کارگران زحمتکش شهرداری تهران در یکی از سنگین‌ترین برف‌های سال‌های اخیر، به تحسین و انصاف روی می‌آورند، باعث تاسف است عضو شورای شهر که باید حامی تلاش کارکنان شهرداری باشد، هنوز در کوچه انتخاب شهردار مانده و برای رسانه بیگانه خوراک درست می‌کند.»

اشاره شریعتی به انتقاد امانی از مدیریت شهرداری تهران در روز برفی پایتخت بود.

امانی دو روز پیش با اشاره به کامنت‌هایی که در زیر توییت شخصی او منتشر شده بود، گفته بود: «مردم در زیر کامنت من مواردی را نوشته بودند که نمی‌توانم بخوانم. گفته بودند که شهر را رها کنید خودش اداره می‌شود همه تان بروید.»

او گفته بود: «حرف من این است که اقای زاکانی باید می‌رفت و معاونان و شهرداران را بسیج می‌کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود. من ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم و مردم را دیدم که تا نیمه شب یا ماشین هل می‌دادند و یا ماشین را رها کرده و به خانه می‌روند.»

امانی گفته بود: «ما خودمان می‌گوییم که بودجه برف روبی شهرداری با این روش به هدر می‌رود بگذارید ما بگوییم اگر ما تذکری می‌کنیم ناراحت نشوید. روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می‌شویم.»

علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری پیشین به نفع ابراهیم رئیسی کنار کشید و کمی بعد شهردار تهران شد. مالک شریعتی سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی بود.