رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه دیدار فوتبال خیرخواهانه میان تیم‌های ستارگان هنر و ورزش که به نفع زلزله زدگان خوی برگزار شد بر حمایت همه جانبه از زلزله زدگان تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، مسابقه مهر تابان بین تیم‌های ستارگان هنر و ورزش در حمایت از مردم آسیب دیده خوی با حضور چهره‌های مطرح فرهنگی و ورزشی و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

پیرحسین کولیوند در حاشیه این دیدار گفت: اینچنین رویدادهایی سبب می‌شود تا همدلی و هم افزایی شکل گیرد و جامعه به صورت متحدتری به سمت اهداف خود پیش رود.

وی افزود: این مسابقه برای همدردی و کمک به زلزله زدگان خوی با همکاری هنرمندان و ورزشکاران نامی‌کشور برگزار شد و یک رویداد مهم و بزرگ است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و داوطلبان همراه شد.

کولیوند ادامه داد: این رویداد یک پیغام مهم دارد. پیغام این مسابقه این است که مردم خوی هیچ گاه تنها نیستند و همه با کمک یکدیگر تلاش خواهیم کرد تا شرایط عزیران متأثر از زلزله به حالت پایدار برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این فقط یکی از جنبه‌های کمک به زلزله زدگان خوی است و ما تلاش خواهیم کرد تا در تمامی زمینه‌ها همراه مردم خوی باشیم تا زندگی این عزیزان به حالت پیش از زلزله بازگردد.