استاندار تهران از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مایحتاج شب عید و ماه رمضان با هدف عرضه با قیمت و کیفیت مناسب در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا فخاری استاندار تهران در تشریح روند برگزاری نمایشگاه‌های ویژه مایحتاج شب عید گفت: این نمایشگاه‌ها در پنج نقطه حکیمیه، ارم، مصلی، خاوران و بوستان ولایت و همچنین شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد که در حقیقت این نمایشگاه‌ها عیدانه و رمضانه هستند تا اقلام مورد نیاز شهروندان برای شب عید و ماه مبارک رمضان را عرضه کنند.

وی افزود: بی تردید نمایشگاه‌ها باید دارای چندین هدف یعنی قیمت و کیفیت مناسب، فراوانی، در دسترس بودن و پراکندگی در استان جهت دسترسی شهروندان باشند.

فخاری ادامه داد: باید تنوع کالایی در نمایشگاه‌ها تأمین شود و این نمایشگاه‌ها در سطح استان پراکنده خواهند بود تا مردم به منظور تأمین کالا مجبور نشوند به شهر تهران مراجعه کنند. بی تردید مراجعه مردم از سطح شهرستان‌ها به شهر تهران باعث ایجاد ترافیک و مصرف بالای سوخت خواهد شد.

استاندار تهران تاکید کرد: کمبود کالایی برای شب عید وجود ندارد؛ اما لازم است تا نظام توزیع بهبود پیدا کند و ساماندهی جدیدی برای آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر با تحول در حوزه نظارت بتوانیم شب عید کنترل قیمت و بازار را انجام دهیم.