فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، گفت: اجازه نخواهیم داد پنج درصد از متخلفان اراده خود را به سایرین تحمیل کنند.

به گزارش مرور نیوز، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ با گرامی‌داشت ایام نوروز و اعیاد شعبان گفت: از امروز ۸۷ هزار نفر از مردان مرد در حوزه ایمنی و ترافیک دور هم جمع شدند تا هم قسم شوند که تلاش کنند در نوروز ۱۴۰۲ نشاط بهاری، آرامش در سفر و پرهیز از خطر را به مردم عزیز ایران هدیه کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: این اقدام از این جهت حائز اهمیت است که معمولاً در شروع سال نو مردم وقتی به سفر می‌روند، به‌دنبال این هستند که خستگی از تن بزدایند و با روحیه بهتر، آماده‌تر و پرنشاط‌تر سال را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: حضور به موقع، به‌هنگام و مناسب شما عزیزان می‌تواند این ارمغان سلامت در سفر، ایمنی در سفر و آرامش در سفر را به مردم هدیه کند.

رادان عنوان کرد: شما عزیزان باید از آرامش و استراحت خود صرف نظر کرده باشید و البته خانواده‌های عزیز و صبور شما که صبوری می‌کنند تا رنج دوری شما را تحمل کنند که جای دارد از خانواده همه شما عزیزان که تعطیلات نوروزی را تحمل می‌کنند که شما در خدمت قرار بگیرید، تشکر کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: اقدام شما در مسیر خدمت می‌تواند خاطره‌انگیزترین زمان، لحظه و ثانیه را برای مردم در سفر به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه هم قسم هستیم تا در خدمت مردم باشیم و برای آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروز از هیچ کوششی دریغ نکنیم، گفت: قطعاً به تعداد اندکی از افراد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند که برآورد ما این است نزدیک پنج یا شش درصد کل جمعیتی هستند که در سفر قرار دارند، اجازه نخواهیم داد اراده خود را به نزدیک به ۹۵ درصد مردم که خود را ملزم به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی می‌دانند، کنند.

رادان بیان کرد: می‌خواهم از مردم خواهش کنم که حال که ما همه هم قسم شدیم، شما هم برای آرامش و آسایش خود دقت کنید.؛ چرا که خستگی می‌تواند سمی برای ادامه سفر باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، اظهار کرد: شروع سال آتی برای رسیدن به اهداف ما در برنامه باید طوفانی، همراه با ادب و اقتدار باشد همراه با مهربانی و اجرای قانون باشد و همراه با لطف و توجه به قانون باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این زحمت و تلاش شما توشه راه آخرت باشد، تصریح کرد: همه تلاش ما این است امنیت آرامش و نظم مردم در همه شئون انضباطی و امنیتی فراهم باشد.