وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراض در خصوص رتبه بندی، حق معلمان است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.

به گزارش مرور نیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در رابطه با رتبه‌بندی معلمان ، اظهار داشت: برای همکاران عزیز بازنشسته که سال گذشته بازنشسته شده بودند، بیش از ٩٠٠ هزار حکم صادر شده است.

وی افزود: شنیدم اعتراضاتی بوده است که با پیگیری‌هایی که انجام دادم مشخص شد منشأ اعتراضات دو چیز است؛ یکی اینکه رتبه‌بندی شروع شده است و امسال در سقف اعتباری که برای آن تصویب شده پرداخت خواهد شد. از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت. اعتراضات حق همکاران من است و تمام فرایند رتبه‌بندی در سامانه که پیش‌بینی شده است ثبت می‌شود بنابراین همه دستگاه‌های نظارتی و همکاران می‌توانند روند را در سامانه مشاهده کنند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: ممکن است اشخاصی به امتیازات خود اعتراض داشته باشند با ثبت اعتراض هیأت ممیزه، آن را بررسی و نتیجه اعتراض را اعلام می‌کنند. همچنین ممکن است همکاران آئین‌نامه را کامل نخوانده باشند یا مدارک را به صورت کامل بارگذاری نکرده باشند. توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهند و دقیق مدارک را بارگذاری کنند.