رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک روان در جاده‌های کشور هستیم، اعلام کرد که در حال حاضر آزاد راه تهران شمال، جاده چالوس و جاده هراز باز هستند و فعلا هیچ محوری مسدود نیست.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز ترافیک روان‌تری را در جاده‌ها شاهد هستیم. در حال حاضر جاده چالوس،  آزاد راه تهران شمال و جاده هراز باز است و فعلا در هیچ محوری محدودیت نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها در محدوده شهرستانک، پمپ بنزین نسا و پل زنگوله در جاده چالوس شاهد ترافیک هستیم، ادامه داد: در جاده هراز نیز فقط در محدوده مشا ترافیک داریم. در جاده فیروزکوه وضعیت عادی است و آزادراه قزوین - رشت نیز در ورودی به شهر منجیل ترافیک تقریبا نیمه سنگینی دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز توضیح داد: امروز در اکثر استان‌های نیمه غربی کشور و تهران، البرز و قسمت‌هایی از استان سمنان بارندگی داریم. پیش بینی می‌شود این بارندگی‌ها تا  بعد از ظهر به تمام استان‌های کشور سرایت و افزایش پیدا کند، از این رو کسانی که امروز در سفر هستند باید احتیاط لازم را داشته باشند.