معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از کاشت نهال رایگان در خانه های شهروندان قلب تهران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، افشین خدامی با اشاره به قرار گرفتن در سه ماهه پایانی سال و آماده شدن شهروندان برای استقبال از سال جدید گفت: بر همین اساس اداره فضای سبز منطقه، طرح غرس نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن در محدوده منطقه6 را تا تاریخ 15  اسفند اجرا می کند.
خدامی با اشاره به اینکه فصل زمستان بهترین زمان برای کاشت نهال است، ادامه داد: شهروندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ اول اسفندماه سال جاری با سامانه 137 و یا با مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه 6 به شماره تلفن 88057941 تماس حاصل نمایند.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با تاکید بر آنکه رویکرد شهرداری تهران افزایش سرانه فضای سبز منطقه است، تصریح کرد: طی این سال ها سرانه فضای سبز قلب تهران افزایش قابل توجهی داشته است و بر همین اساس علاوه بر میادین و معابر اصلی منطقه، برای افزایش سرانه فضای سبز خانه های شهروندان نیز آمادگی کامل داریم.
خدامی با اشاره به هفته منابع طبیعی که در اسفندماه قرار گرفته است، توضیح داد: طرح غرس نهال رایگان در خانه های شهروندان به نوعی فرهنگ سازی برای آشتی مردم با طبیعت بوده و اهمیت توجه به فضای سبز را به نسل کودک و نوجوان یادآور می شود.